Stratt+ is specialist in het invullen van projecten in de industrie en bij overheid met technische experts binnen het midden- en hoger segment. Stratt+ wilde een volgende slag maken in digitalisering. Zowel om de naamsbekendheid in Zuid-Holland te vergroten als het genereren van leads voor potentiële kandidaten.
Aanpak
De digitaliseringsslag hebben we op meerdere punten aangepakt. De website heeft een redesign gekregen dat meer gericht is op de toegevoegde waarde voor kandidaten.
Daarnaast zijn er verschillende Google Ads campagnes opgezet. Samen met Stratt+ hebben we zowel op Search als op Display een doorverwijzingsprogramma uitgewerkt om meer uit de huidige leads te halen en is er een e-mail marketing programma geïntegreerd. Als laatste hebben we een junior online marketeer intern opgeleid zodat Stratt+ het basis onderhoud van de Google Ads campagnes in eigen beheer kan houden.
Resultaat
na 1 jaar
- 2x zoveel leads op sollicitaties;
- Verschillende conversie soorten toegevoegd om conversies te vergroten;
- Recruiters die duidelijk merken dat kandidaten Stratt+ steeds beter kennen;
- Online marketeer intern op Google Ads opgeleid en diverse SEO workshops gegeven.
Vervolg
Een uitdaging blijft om plaatsingen van leads terug te kunnen herleiden naar campagne niveau zonder dit handmatig te doen. Daar gaan we verder mee aan de slag.